Reviews Baby in een droomritme

Februari 2017

Dag Stephanie, ik heb jouw boek in 1 ruk uitgelezen en het is voor mij een echt godsgeschenk geweest! We hebben nu een heel andere baby! Van bijna huilbaby naar bijna altijd blije baby! De structuur brengt voor mij en mijn dochtertje echt terug rust en plezier in huis! Topboek! Heel makkelijk uit te voeren zonder of bijna geen tranen! Superbedankt!!!

Het was voor mij echt een eyeopener i.cm. het 4de sprongetje was het ff pittig, maar sinds januari heeft onze zoon Jari het ritme te pakken. Wat ik heel fijn vind ik is dat je meerdere opties geeft in het boek.

Ik heb veel gehad aan al je boeken, ik heb ze allemaal. Ik ben zelf huisarts en tja, huisartsen, het zijn net mensen he 🙂 Wat me aanspreekt aan je boeken en werkwijze is de “fundering”, alles is gebaseerd op een boel onderzoek en dat lees je goed terug.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Klantbeoordeling: 5 van de 5 sterren Eindelijk een boek dat aansluit bij je gevoel

7 oktober 2013 | Door: Nellabella | 20-29 jaar

Eindelijk een boek dat aansluit bij het gevoel dat je hebt als ouder: ik wil dat mijn baby het fijn heeft en dat ik als ouder weet hoe ik dit kan bereiken.
Door de overzichtelijke indeling is de benodigde informatie makkelijk te vinden. Verder leest de inhoud erg prettig.

Een topboek!

Anoniem, januari 2013

Hemels vindt ik het boek, geen stomme adviezen zoals op het cb met laat maar 10 mij huilen etc, nee je leert je kindje super goed kennen, omdat je bijvoorbeeld weet waarom hij/zij hazenslaapjes doet etc. Ik vindt dat dit standaard in het kraampakket moet, samen met een 6pack redbull.

Pamela, 11 september 2012

Beste Stephanie, Ik ben nu net begonnen in je boek Baby in een droomritme en wat een feest van herkenning! ik kreeg gewoon tranen in mn ogen en ben nog niet eens bij pagina 10.. Ik ga je boek doorspitten en je plan volgen want het klinkt echt als een droom, toch een oplossing, een plan, maar niet het alles overtreffende “gewoon laten huilen!” verhaal! Eindelijk iemand die niet te “fout” legt bij de ouders of je je doet voelen alsof je een enorme overdrijvende aansteller bent.. Ik moest je gewoon even een berichtje sturen om te laten weten hoe blij ik tot nu toe ben met je boek, zodra ik het in de praktijk heb gebracht zal ik zeker nog s van me laten horen.. Groetjes! een mama van een onrustig meisje.

Via Bol, 30 augustus 2012

Dit boek is echt een must have voor ouders van een kindje tot 1 jaar. Het boek is praktisch beschreven en wordt ondersteund door praktijkverhalen. Mijn zoon had de eerste weken erg veel last van zijn “onrust”. Hij wilde wel slapen, maar dit lukte hem niet. Door het lezen van dit boek kreeg ik bruikbare tips en hoe gek het ook klinkt het leek direct effect te hebben op mijn zoon. Hij is veel rustiger en hij slaapt nu meer dan voorheen. Kortom geweldig boek!

Hanneke, 26 augustus 2012

Allereerst mijn complimenten. Afgelopen week heb ik op aanraden van een vriendin het boek “Baby in een droomritme” besteld. Terwijl ik aan het ledikant van mijn zoon (5 weken) zat om hem in slaap te krijgen heb ik ondertussen het boek zitten lezen. Hand op zijn buik (daar wordt hij rustiger van) en ondertussen lezen. Wat is het een fijn boek om te lezen. Het gaf mij allereerst veel rust te weten dat ik niet de enige ben die topt met het in slaap brengen van haar zoon. Volgens mij heeft alleen het lezen van het boek al geholpen. Ik voel me gesterkt waardoor ik me veel zekerder voel als ik mijn zoon op bed leg. Daardoor lijkt hij zich ook sneller bij het in slaapvallen neer te leggen. Alleen de darmkrampjes gooien soms roet in het eten, waardoor we wat langer bezig zijn. Ik ben er in ieder geval achter (door het boek en met hulp van het consultatiebureau) dat mijn zoon niet na één uur gelijk al op bed gelegd moet worden, maar dat ik iets langer met hem mag spelen/ knuffelen. Daardoor slaapt hij ook veel sneller in. Kortom ik ben helemaal gelukkig en mijn zoon ook, want die stralende glimlach die ik nu dagelijks ontvang maakt mijn dag goed…

Yvonne, 20 augustus 2012

Had het bijna dezelfde dag al uit. Wat een goed boek zeg!!
Zou standaard literatuur voor alleen mama’s moeten zijn…..’